استرس دارید؟ محصول خانگی جدید مدیتیشن با موسیقی که میتوانید حسش کنید، ممکن است بتواند مقدار زیادی «عشق ورزی به خود» را به همراه داشته باشد

توسط:
فوربس فارسی

 

کارآفرینانی که قوانین قبلی یوگا را با عرضه محصول Y7 Studio شکستن، تابستان امسال موفق شدن سرمایه گذاری پرخطر خود همراه با WAVE را به ثمر رسانده و محصولش را عرضه کنند. یک محصول خانگی مدیتیشن و محتوای اشتراکی با رویکردی کاملاً جدید به فعالیت های سنتی تقویت ذهن که قرار است ۸۶ درصد از آمریکایی هایی که در حال حاضر مدیتیشن نمی کنند را هدف قرار دهد.
صبر کنید. شما مدیتیشن نمیکنید؟ تا به حال عشق ورزی به خود را تمرین نکرده اید؟ شاید بهتر باشد تجدید نظر کنید، چون مدیتیشن، غالبا یکی از فعالیت های روتین کلیدی روزانه است که می تواند استرس را از شما در این روزمرگی های شلوغ، پرفشار و مهیج دور کند. در واقع، یکی از مدیران عامل قدرتمندی که می شناسم در فعالیت های روزانه کاری اش، بطور منظم برنامه های مدیتیشن قرار می دهد که بخش مهمی از کارش به شمار می رود، مخصوصاً قبل از مذاکرات پراسترس یا رویداد های دارای اهمیت بالا.
پشت پرده این محصول، شگفت انگیز است. با عرضه محصول Y7 (اولین سرمایه گذاری پرخطر هم بنیانگذاران WAVE، میسن لوی و برد وارش) آنها توانستند با آوردن سبک هیپ هاپ به یوگا، قوانین مرسوم آن را بشکنند.
این دو قرار است دوباره الگوی قبلی را شکسته و با ترکیب تجربه هایشان (لوی کارآفرین زنجیره ای و وارش مبتکر قدرتمند) استارت آپ WAVE را راه اندازی کنند. آخرین استارت آپ آنها قرار است تغییر بزرگ دیگری ایجاد کند، این بار از طریق مدیتیشن با ترکیب نفس، بدن و ضربان قلب.
تحقیقات هم آن را تایید می کند. در نظرسنجی سراسری که توسط WAVE با ۷۵۰ پاسخگو برگزار شد، ۶۶ درصد از پاسخگویان موسیقی را بعنوان فعالیت شماره ۱ خود برای تشویق و تقویت خود انتخاب کردند. شما هم همین کار را می کنید؟ می دانم، من هم معمولاً برای بهبود انرژی و حس و حالم به سراغ موسیقی می روم.

 

لوی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل WAVE می گوید با فقدان پلتفرم های مدیتیشن مبتنی بر موسیقی و لرزش در بازار، «تمام جوانب WAVE بگونه ای طراحی شده است تا بطور معناداری متفاوت باشد و هدفش مقابله با موانع همه گیر شدن تقویت ذهن است. ما می خواهیم مدیتیشن کاری لذتبخش باشد، یعنی کاری که شما از تمرین آن خوشتان بیاید و یک فعالیت تکلیفی، تلقی نشود. ما معتقدیم با بازتعریف، ایجاد خلوص و بازترکیب اساس تمرینات، بتوانیم آنها را با دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم، تطابق ببخشیم. ما می توانیم به افراد بیشتری کمک کنیم تا از مزایای تقویتی این تمرینات بهره مند شوند.»
WAVE موفق شده است این کار را با ساخت بالشتک یوگا WAVE انجام دهد؛ این بالشتک در جایگاه یادآورنده در منزل که می توانید بارها و بارها به سراغ آن بروید تا با رویکردی مثبت ذهن خود را تقویت کنید، قرار دارد.
بالشتک ساخته شده از فوم حافظه دار WAVE که هنوز در انتظار تایید ثبت اختراع است، با استفاده از یک سیستم دو بخشی و بهره مندی از تکنولوژی برای کاربران خود امکان «حس» آواها و ضرب های موسیقی از طریق لرزش بالشتک را فراهم می کند. این بالشتک که برای راحتی شما طراحی شده است را می توان در پشت خود در هنگام دراز کشیدن و یا نشستن (نشستن درحالتی که پاها روی هم قرار گرفته است که برای همه کار ساده ای نیست) قرار داد. همراه این بالشتک یک هدفون وجود دارد و خود بالشتک از طریق بلوتوث با اپ WAVE آیفون سینک می شود.
همه اینها همراه با یک اپ موسیقی مبتنی بر پرداخت اشتراکی است که بیش از ۸۰ ترک ۱۰-۱۵ دقیقه ای از محتوای ۱۰۰ درصد آرام بخش و مخصوص مدیتیشن را در خود جای داده است. ، آهنگ های WAVE بیت های بیس دار بدون ژانری هستند که توسط آهنگساز منتخب جایزه Grammy ساخته شده اند و راهنمای موجود در آن با لرزش های بالشتک سینک شده و به شما تمرین های نفس کشیدن و تقویت ذهن می دهد که آن را احساس هم می کنید.
باتوجه به اینکه بزرگی بازار مدیتیشن تا سال ۲۰۲۰ به ۱۱٫۶ میلیارد دلار می رسد، WAVE سعی دارد به سراغ کسانی برود که فکر می کنند مدیتیشن بسیار سختگیرانه، جدی و یا فقط «مناسب آنها نیست» ولی همچنان با ناامیدی بدنبال مزایای مثبت تقویت ذهن هستند، برود. به نظر می رسید تیم WAVE می خواهد تمرینات باستانی را برای مخاطبان مدرن خود فراهم کند. شاید الان دقیقاً وقت به خود عشق ورزیدن، آن هم به صورت روزانه، باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *