اپل تصادفا از قاب‌های باتری‌دار آیفون ۱۱ رونمایی کرد

توسط:
فوربس فارسی

 

همان‌طور که می‌دانید آیفون‌های جدید سری ۱۱ اپل از عمر باتری بسیار خوبی برخوردارند. اما با این حال اپل تصادفا از قاب‌های باتری‌دار این گوشی‌ها رونمایی کرد.

این قاب‌های جدید نخستین بار توسط دو وب‌سایت MacRumors و ۹to5Mac فاش شدند. اطلاعاتی از این دو قاب در به‌روزرسانی iOS 13.2 وجود داشت که عرضه این قاب‌ها را به نوعی تایید می‌کرد.

این در حالیست که اسم رمز این قاب‌ها به اشتباه توسط اپل در iOS 13.1 قرار گرفته بود که البته پس از مدت کوتاهی حذف شدند.

هر کدام از این قاب‌ها از نظر ابعاد متفاوت بوده و برای هر سه نسخه آیفون ۱۱ طراحی شده‌اند. نکته جالب اینکه اپل هنوز هم به استفاده از همان طراحی تاریخ گذشته چند سال پیش اصرار دارد.

طراحی قدیمی که البته مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان نیز قرار گرفته است. در واقع تنها تغییر، اضافه شدن چهار سوراخ برای قرارگیری دوربین جدید آیفون‌های سری ۱۱ باشد!

اما چرا آیفون‌های سری ۱۱ که از عمر باتری بسیار خوبی برخوردارند به چنین قاب‌هایی نیاز پیدا می‌کنند؟ خب شارژدهی بیشتر باتری همواره برای کاربران یک نقطه قوت بوده و علاوه بر این، یک باگ سیستمی در iOS 13 باعث کاهش محسوس عمر باتری آیفون‌های جدید شده است.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه احتمالی قاب‌های باتری‌دار جدید اپل وجود ندارد، اما بدون شک اپل آنها را پیش از کریسمس روانه بازار خواهد کرد.

علاوه بر این، برای ارائه تجربه کاربری بهتر به کاربران، اپل باید انرژی خود را بر روی بهبود هر چه بیشتر سیستم عامل iOS 13 متمرکز کند.

اگرچه این به‌روزرسانی ویژگی‌‌های جدید و جذابی را شامل می‌شد، اما باگ‌های متعدد و شارژدهی ضعیف، آن را به یک به‌روزرسانی ضعیف و بحث برانگیز تبدیل کردند.

علاوه بر این، iOS 13.2 حتی وضعیت را از قبل نیز بدتر کرده است. باید ببینیم اپل در ادامه چه بهبودهایی را در این زمینه ارائه خواهد داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *