ایده هایی بزرگ از بهترین شرکت ها

توسط:
فوربس فارسی

Under Armour
Play Misty For Us

great-ideas-from-the-best-companies-9

 

این سازنده ی خلاق پوشاک یک کمپین تبلیغاتی ۱۵ میلیون دلاری را راه اندازی کرده است(که بزرگترین آن تاکنون به زنان اهداء شده است)ومخاطب آن کسانی هستند که محدودیت های تحمیل شده از جانب دیگران را نپذیرفتند. قسمت های “من چیزی می شوم که می خواهم” از یکسال پیش با یک ویدئوی الهام بخش از تئاتر باله ی آمریکا Misty Copeland که دارای ۹ میلیون بازدید در یوتیوب است، شروع به فعالیت کرده است. Copeland که باله را در سن ۱۳ سالگی شروع کرد، علارغم اینکه به او گفته می شد نژاد مناسبی برای این کار ندارد و سنش بالاست، او هم اکنون یکی از ستارگان این حرفه است.

Keurig Green Mountain
Mr. Iced Coffee

great-ideas-from-the-best-companies-2

 

Keurig پس از افت فروش دستگاه ها و فنجان هایش، نیازمند یک جهش بود. اکنون همه ی نگاه هاپس از جریان های مرتبط با نوشابه سازی، به نوشیدنی ساز جدید KOLD است( تلاشی مشترک با Coca-Cola و Dr Pepper که نوشیدنی های خنک تولید می کرد) که در این پاییز به صورت آنلاین و در فروشگاه های منتخب به اجرا در خواهد آمد.

Marriott
Get Loud in the Lobby

great-ideas-from-the-best-companies-3

 

Marriott اخیرا باهمکاریNetflixبرای اولین بار در تلویزیون اتاق مهمان هتل هایشNetflix را ارائه می دهد و توریست ها با اجاره ی GoPro می توانند ماجراهای خود را ثبت کنند.

Marriott و Universal Music Group مجموعه فهرستی از هنرمندان مطرح را آماده کرده اند که نمایشی منحصر به فرد را در هتل هایشان در سراسر جهان اجرا خواهند کرد.Ellie Goulding نیز در ماه ژوئن نمایشی خیره کننده در St. Pancras Renaissance در لندن اجرا خواهد کرد.

Adobe
Thinking Inside the Box

great-ideas-from-the-best-companies-4

 

از طریق برنامه ای به نام Kickbox، کارکنان Adobe می توانند داوطلب دریافت یک جعبه ی قرمز با ابزارهایی خلاقانه و یک کارت اعتباری ۱۰۰۰ دلاری شوند تا هر پروژه ی جدیدی که به آن علاقه دارند را تامین کنند. سپس Kickboxerها ایده های خود را برای مجری Adobe ارائه می دهند. در حال حاضر ایده های پیشین نیز به یک برنامه ی کسب و کار جامع منجر شده اند.

Luxottica
Trying On Velvet Sunglasses

great-ideas-from-the-best-companies-5

 

عینک پر آوازه ی ایتالیایی Luxottica هیچگاه از آزمایش دست بر نداشت. او پیشگام استفاده از مواد هوافضا برای ساخت فریم های سبک تر بود و اکنون نیز از فریم های چاپ ۳ بعدی در کارخانه های خود استفاده می کند. این Ray-Banهای جدید در طرح های جین، چرم، چوب و مخملی عرضه می شوند. برند اوکلی Luxottica در طی سال آینده بر خط تولید جدید عینک های هوشمند کار خواهد کرد.

MasterCard
Facial Recognition Software

great-ideas-from-the-best-companies-6

 

شبکه ی کارت شارژ(charge-card) بر روی یک نرم افزار تشخیص چهره کار می کند که امیدوار است بتواند بزرگترین آسیب پرداخت های آنلاین را از بین ببرد. به گفته ی Seth Eisen: “ما می دانیم که مصرف کنندگان به سختی رمز عبور انتخاب می کنند و اغلب مردم آن را فراموش می کنند و برایشان فرآیند بازیابی بسیار سخت است”. همچنین Mastercard بر روی تست آنلاین امنیت از طریق اثر انگشت آزمایش می کند تا هویت افراد را ثابت کند.

Baidu
The Fear of a Bad Dumpling

great-ideas-from-the-best-companies-7

 

پس از رسوایی های اخیر در چین و استفاده از روغن های فاسد توسط رستوران ها، Baidu سال گذشته از نمونه ی اولیه چپستیک های هوشمند خود (مجهز به سنسورهایی که استفاده ی بیش از حد روغن را هشدار می دهند) رونمایی کرد. غول جستجوی چین هم با دانشگاه Tsinghua برای ایجاد وسیله ای همکاری می کنند که به افراد نابینا کمک می کند تا اطلاعات را از طریق حروف مخصوص آنها و صدا دریافت کنند.

KONE
The World’s Tallest Laboratory

great-ideas-from-the-best-companies-8

 

KONE سازنده ی فنلاندی آسانسور و پله برقی، با معرفیUltraRope جدید و فوق العاده سبک خودضمن کسب رضایت سازندگان می تواند آسانسورهای تا ارتفاع ۱۰۰۰ متر را نیز پشتیبانی کند. همچنین می تواند آسانسورهای تا ارتفاع ۱۰۴۰ پایی با حداکثر سرعت ۳۸ مایل در ساعت را شبیه سازی کند.

3 دیدگاه

1 Trackback

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *