ارزش آدیداس در رتبه بندی های معتبر جهان

توسط:
فوربس فارسی

 

ارزش بازار این برند در june ۲۰۱۸ معادل ۴۶٫۲ میلیارد دلار می باشد.

adidas AG در طراحی، توزیع و بازاریابی محصولات ورزشی به روز فعالیت می کند. عملیاتش را از طریق بخش هایی مانند عمده فروشی، خرده فروشی، TaylorMade-adidas گلف، Rockport، Reebok-CCM Hockey و سایر برندهای تحت مدیریت مرکزی اش انجام می دهد.
بخش عمده فروشی این برند، تمام فعالیت های تجاری مربوط به توزیع محصولات Adidas و Reebok را به مشتریان خرده فروش بر عهده دارد.
بخش خرده فروشی نیز شامل تمام فعالیت های مربوط به فروش محصولات Adidas و Reebok به صورت مستقیم به مشتریان نهایی از طریق خرده فروشی و پلتفرم های تجارت الکترونیک است.

بخش گلف TaylorMade-adidas در درجه ی اول شامل طراحی، توسعه و توزیع باشگاه های گلف، توپ ها و لوازم جانبی می باشد.
در بخش Rockport، طراحی و توزیع کفش های چرم مردانه و زنانه انجام می پذیرد. بخش Reebok-CCM Hockey در طراحی، تولید و توزیع تجهیزات آیس هاکی مانند چوب، اسکیت و ابزار حفاظتی فعالیت دارد. بخش دیگر برندهای تحت مدیریت مرکزی، مشغول به فعالیت های تجاری ۳-Y و Porsche Design Sport by adidas می باشند.
شرکت آدیداس توسط Adolf Dassler در سال ۱۹۲۰ تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در Herzogenaurach آلمان قرار دارد.

در ادامه بخشی از موفقیت های این شرکت را مشاهده کنید:

رتبه  ۶۸ ام در ارزشمندترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۸
رتبه  ۳۴۲ ام دربهترین کارفرمایان آمریکادر سال ۲۰۱۸
رتبه  ۱۴۶ ام در بهترین کارفرمایان کانادا در سال ۲۰۱۸
رتبه  ۲۱۹ ام در برترین مجریان چند ملیتی در سال ۲۰۱۷
رتبه  ۲۸ ام در شرکت های برجسته در سال ۲۰۱۸
رتبه  ۶۲ ام در بهترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۱۸
رتبه  ۴۵۷ ام در ۲۰۰۰ جهانی
رتبه  ۹۲ ام در شرکت های نوآور(۲۰۱۳)

• رتبه ۴۱۷ در میزان  فروش
•رتبه ۴۵۷ در میزان سوددهی
•رتبه ۱۳۶۹ در دارایی ها
• رتبه ۲۸۴ در ارزش بازار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *