ارزش خالص دارایی ترامپ به گزارش لیست جدید ثروتمندترین آمریکایی های فوربس

توسط:
فوربس فارسی

 

بازار دشوار املاک و مستغلات نیویورک، پرونده های پر هزینه و کمپین انتخاباتی پر خرج ریاست جمهوری همگی موجب کاهش ثروت چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده شد.

پس از چند ماه کاوش از طریق افشای اطلاعات مالی و سوابق دارایی های عمومی و انجام ده ها مصاحبه، فوربس اکنون ارزش خالص ثروت رئیس جمهور حال حاضرآمریکا را  ۳٫۱ میلیارد دلار تخمین زده که از ۳٫۷ میلیارد دلار سال گذشته کمتر شده است.

او رتبه ی ۲۴۸ ام را در لیست ثروتمندترین افراد آمریکا به خود اختصاص داده است (Trump در سال ۲۰۱۶، رتبه ی ۱۵۶ را داشت).

اهمیت دادن بیش از حد به شهر نیویورک، بزرگترین ضربه به مجموعه املاک و مستغلات Trump بود.

ارزش چندین املاک منهتن او به ویژه آنهایی که در نزدیکی خیابان پنجم بودند، کاهش یافته اند و تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار از ثروت او را تکه تکه کرده اند.

برخی از دارایی های گلف او  از جمله آنهایی که درMiami ، Ireland وScotland  هستند، ارزش شان کاهش یافته است و ظاهرا توسط سیاست ها و گزافه گویی های رییس جمهور صدمه دیده اند.

پس از آن که ترامپ ۶۶ میلیون دلار خود را در مبارزات انتخاباتی و ۲۵ میلیون دلار را برای رسیدگی به پرونده ی Trump University  صرف کرد، اندوخته های پول نقد او از سال گذشته به ۱۰۰ میلیون دلار کاهش یافت.

همانند همیشه، ما برآوردهایمان را براساس اطلاعات جدیدی که طی ماه ها گزارشگری افشا می شوند، بهبود می بخشیم.

طی سال گذشته ارزش تعداد انگشت شماری از دارایی های Trump افزایش یافته اند، از جمله برج هتل-آپارتمان او در لاس وگاس (که با Phil Ruffin درآن شریک می باشند) و سهم کم او در یک ساختمان اداری مرکز شهر سانفرانسیسکو، که همچنان از بازار املاک و مستغلات داغ آنجا سود می برند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *