راهنمای سفر فوربز به ۱۶ مقصد برتر (در سال ۲۰۱۶)

توسط:
فوربس فارسی

 

به طور کلی، زمانی که رویدادی مهم برنامه ریزی شده باشد، هتل های جدیدی بازگشایی شوند و یا یک جشن سالیانه در پیش باشد، آن شهر یا کشور در لیست شهرهای دیدنی قرار می گیرد. البته در خصوص کوبا، علت قرار گرفتن آن بالاتر از بسیاری از مکان های دیگر، ربطی به هیچ یک از این موارد ندارد.

این واقعیت که جزایر کاراییب برای نخستین بار از اوایل دهه ۱۹۶۰ درب های خود را برای مسافران آمریکایی گشوده است, باعث ایجاد هیجان بسیار می شود.

۱۶ مکان دیگری که سردبیران راهنمای سفر فوربز در این مقاله ذکر کرده اند در پس دلایلی مانند رقابت های المپیک، نمایش های هنری در سطح جهانی و دیگر ماجراهای پیش رو مورد توجه قرار گرفته اند.

 

Park City:

پس از ادغام با همسایه اش Canyons Resort در ماه نوامبر، Park City تبدیل به بزرگترین پیست اسکی در کشور شد . این به این معنی است که شما میتوانید مسافت ۲ برابر را با یک بار اسکی طی کنید..که Olympian Nate Roberts به صورت یک تور اختصاصی تمام روزه با حرکت از مجموعه ی ادغام شده ۷۳۰۰ هکتاری با Waldorf Astoria Park City جدید یک تجربه ی المپیکی را برای شما رقم می زند. همچنین می توانید برنامه ی اسکیSt. Regis Deer Valley را امتحان کنید و به فوق ستاره هایی مانند Hannah Kearney (دارای مدال طلای المپیک) ملحق شوید.

اما اسکی تنها جذابیت Park City به حساب نمی آید. هتل پنج ستاره Stein Eriksen Lodge Deer Valley ، باشگاه خصوصی کشوری Park Meadows را در ماه ژوئن به اتمام رساند تا مکانی جهت بازی گلف را برای مهمانان هتل فراهم نماید. به نشانه ی ۱۰۰ امین سالگرد National Park Service، Montage Deer Valley برنامه ی Moab را به Montage خود افزود ( جایی که در آن پروازی شخصی شما را برای دوچرخه سواری در کوه و یا کوه نوردی به گردش می برد) تا از محل Utah park نیز بازدید کنید. Montage همچنین یک بازدید از عکاسی های Fatali از مناظر را ارائه می دهد. سپس فستیوال فیلم Sundance در تاریخ ۲۱-۳۱ ژانویه برگزار خواهد شد.

 

Bermuda:

اگرچه جام آمریکا تا قبل از ژوئن ۲۰۱۷ برنامه ریزی نشده است اما موج هیجان ها در حال حاضر در سراسر جزیره نقش می زند. جام جهانی آمریکای Louis Vuitton  در پاییز، با مسابقات هیجان انگیز از تیم های نیوزیلند، ایالات متحده و سایر نقاط همراه بود. زمانیکه بخشی از جام عظیم روستایی(دهکده ای) آمریکا در اواخر سال ۲۰۱۶ تکمیل شد، کمکی به حفظ و نگهداری قایقرانی شد.( boating bedlam.)

مقر اصلی تیم فرانسه در طی بازیهای جهانی در Elbow Beach, Bermuda می باشد و زمانیکه ساخت هتل رویایی به اتمام برسد انتظار خواهیم داشت محل اسکانی برای تیم های بیشتر و ستاره های مسابقات جهانی باشد. یکی دیگر از گزینه های اقامتی معقول Cambridge Beaches Resort & Spa می باشد که فقط ۱۳ مایل از محل شروع مسابقات فاصله دارد که میزبان ستارگان گلف کلاسیک برمودا در تاریخ ۱۳-۱۷ آوریل است.

 

Rome:

از ماه نوامبر کلیساهای اطراف رم و شهر واتیکان، پر از بازدیدکنندگان جهانی برای جشنی فوق العاده(رویداد سالانه ی مذهبی متشکل از مخاطبان پاپ و سایر جشن های معنوی دیگر) خواهد شد. وب سایت واتیکان به طور مداوم با اخبار و اتفاقات حول رویدادها به روز رسانی می شود. رویدادهای مهم هتل( نمای جدید هتل  Edenدر پاییز رونمایی می شود)، بازگشایی رستوران های جدید و ترمیم های مناظر شهری همگی از وقایع دیدنی هستند که به شما پیشنهاد می شود.

 

Los Cabos:

با بازگشت از ویرانی طوفان  Odile در پاییز ۲۰۱۴،  Los Cabosدر حال حاضر هتل ها و تفریحگاه های جدید (Las Ventanas al Paraíso؛ One & Only Palmilla، Los Cabos Resort؛ Esperanza، An Auberge Resort) و حتی زمین های جدید گلف را تجربه می کند. هتل Thompson در تابستان سال گذشته در چند مایلی از Cabo San Lucas شروع به کار کرده است. تفریح گاه مدرن مکزیکی دارای استخری ساخته شده از سنگ های طبیعی، دو کابین آب گرم و سالن استراحت است و به زودی یک بوتیک لوکس به نام VieVage Los Cabos تحت مالکیت Auberge Resort افتتاح می گردد.

 

Paris:

علارغم تحمل رنج های حملات تروریستی در سال ۲۰۱۵، شهر نور هنوز هم یکی از بهترین مقاصد جهان به حساب می آید. نمایشگاه

جدید موزه ی National Picasso-Paris، جشن ۳۰ سالگی موزه ی استثنایی اش را با ۹۰۰ اثر از هنرمندان جشن می گیرد.

همچنین می توانید Monumenta را در Grand Palais امتحان کنید. نمایشگاه دوسالانه هنرمندان معاصر نیز در ابعاد بزرگ، آثار هنرمندان را به نمایش خواهد گذاشت. مرکز توجه امسال هنرمندی به نام Huang Yong Ping است که سازنده ی یک مجمع الجزایر بوده است. دلیل اصلی بازدید از پاریس در سال ۲۰۱۶، بازگشایی مجدد و نمادین Ritz Paris است. پس از بازسازی سه ساله، هتلPlace Vendôme از باغی فرانسوی با سقفی جمع شدنی، فضای مجلل و … رونمایی خواهد کرد.

 

Thailand:

مناطق گرمسیر آسیا با مکان هایی مسحور کننده همیشه مکانی مناسب برای بازدید مسافران به حساب می آید. فستیوال Songkran در جزیره یPhuket  در ۱۳ الی ۱۵ ماه اوریل می تواند گزینه ای هیجان انگیز برای مسافران علاقه مند به سواحل و دریا باشد. دیدن Chiang Mai با معابد ۷۰ ساله و Bangkok پایتختی پر جنب و جوش را از دست ندهید (به خصوص Rosewood Bangkok 2019).

 

Grand Canyon National Park:

پارک های ملی آمریکا در سال جاری ۱۰۰ ساله می شوند بنابراین اکنون زمان مناسبی برای بازدید از Grand Canyon است. قایقی سواری سفارش دهید و یا از عرشه ی دیدنی، از مناظر نفس گیر لذت ببرید. همچنین می توانید در هتل لوکس ۴ ستاره ی Amangiri اقامت داشته باشید و با هلیکوپتر مناظر canyon را تماشا کنید.

 

Nashville:

شما در این شهر موسیقی، تحت تاثیر موسیقی های خوب و گیتار زنی های سطح شهر قرار خواهید گرفت. علاوه بر آن می توانید از غذاهای آن لذت ببرید و در جشنواره ی غذا و شراب که سرآشپزهای برتر در آن حضور دارند شرکت کنید. ساخت Riverfront Park جدید در تابستان سال گذشته به پایان رسید و دارای ۱۰ هکتار پارک، آمفی تئاتر و باغ می باشد. از هتل های خوبی مانند هتل ۵ ستاره ی Hermitage نیز می توانید برای اقامت خود استفاده کنید.

 

San Antonio:

در این مواقع همیشه صحبت از تگزاس نیز در میان است و اینبار هم کانون توجه بر San Antonio خواهد بود. با توجه به اینکه یونسکو پارک ملی و تاریخی San Antonio را به عنوان یک میراث جهانی تاسیس کرد، سال ۲۰۱۶ نیز ۱۸۰ امین سالگرد Alamo می باشد. Fiesta نیز یکی از قدیمیترین فستیوال های کشور است که ۱۲۵امین سالش را همراه با رقص و پایکوبی، موسیقی، نمایش گل و کارناوال در تاریخ ۱۴ تا ۲۴ آوریل جشن خواهد گرفت. هتل  Emma نیز می تواند گزینه ای مناسب برای اقامت تان باشد.

 

Taipei:

مرکز فرهنگی، سیاسی و تکنولوژی تایوان در این سال به عنوان یک سرمایه ی طراحی جهانی به حساب می آید و بدین معنا که در سال ۲۰۱۶، قبل از عبور مشعل به مکزیکو سیتی، میزبان تعداد زیادی از رویدادهای مربوط به طراحی و برنامه ریزی شهری بوده است. Taipei به دلیل غذا و هنرش بسیار پر آوازه است و انتظار می رود ساختمان مرکز هنرهای نمایشی Taipei امسال افتتاح شود. برای اقامت نیز،هتل های Mandarin Oriental وGrand Hyatt  با ارائه ی پکیج هایی کامل می توانند انتخاب خوبی باشند.

 

Panama:

پاناما با توجه به جاذبه های درجه ی یک اش به یکی از مقاصد برتر تبدیل شده است. مکان های دیدنی آن شامل Biomuseo، Casco Viejo (یک شهر قدیمی رنگارنگ که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد)، Gamboa Rainforest Resort (نیم ساعت با شهر فاصله دارد) می باشند. برای اقامت نیز، هتل های  Trump Ocean Club International Hotel & Tower Panama (که بر فرازش کازینو قرار دارد) ،  InterContinental Miramar Panama و  Ritz-Carlton (با ۲۲۰ اتاق در Soho Panama) می توانند گزینه های مناسبی برای اقامت باشند. یک مرکز خرید لوکس نیز در آوریل ۲۰۱۵ افتتاح خواهد شد که برندهایی مانند Chanel و Burberry در آن وجود دارند.

 

Rio de Janeiro:

همه ی نگاه ها در تابستان ۲۰۱۶ بر میزبان بازی های المپیک Rio بود. امسال نیز گلف اولین بازی های خود را پس از بازی های سال ۱۹۰۴ در مسیر جدید طراحی شده توسط American Gil Hanse به نمایش خواهد گذاشت. Museum of Tomorrow نیز که یک شاهکار خیره کننده از Santiago Calatrava می باشد در ماه دسامبر افتتاح شده است. دو هتل جدید Trump Hotel Rio de Janeiro و Grand Hyatt Rio de Janeiro نیز در کنار ساحل می توانند اقامت گاه مناسبی برای تان باشد.

 

Lanai:

برای فاصله گرفتن از همه ی حواشی می توانید به Lanai  سفر کنید .جزیره ی خصوصی هاوایی نیزدر ۹ مایلی Maui می باشد.

بهشتی با وسعت ۹۰،۰۰۰ هکتار که اقامتگاه ۴ فصله ی آن (Four Seasons Resort Lana’i ) تحت بازسازی قرار دارد و در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. اتاق های جدید Four Seasons Resort Lana’i دارای تکنولوژی های به روز، تلویزیون های LED  ۷۵ اینچی و  iPad Airs می باشند. همچنین این هتل دارای فعالیت هایی مانند : گلف به همراه موسیقی و راهنمای حرکت در مسیر، اسب سواری و تورهای دوچرخه سواری است.

 

Geneva:

ژنو یک مرکز تجاری و سیاسی است که مرکز آن پر از ساختمان های مدرن اداری می باشد. در مقابل کوه های آلپ و دریاچه ی Geneva این دومین شهر سوئیس است که در میان طبیعت زیبایش رویدادهایی مانند Bol d’Or Mirabaud (بزرگترین مسابقه ی قایقرانی در داخل کشور با ۶۰۰ قایق) در ۱۰-۱۲ ژوئن برگزار می شود و فستیوال دریاچه ی ژنو که بزرگترین گردهمایی تابستانی کشور است و بیش از ۲ میلیون بازدید کننده از تاریخ ۱۶ جولای تا ۹ آگوست را به خود جذب می کند.

Grand Théâtre de Genève نیز در ماه فوریه از فضای چوبی جدید Opéra des Nations خود با Handel’s Alcina رونمایی می کند. در پایان سال نیز هتل De La Paix به Ritz Carlton تبدیل خواهد شد و پس از بازسازی هایش این هتل تاریخی تنها Ritz-Carlton در کشور خواهد بود.

 

Vancouver:

ونکوور با ارائه ی جاذبه های فرهنگی و طبیعت فوق العاده ی سواحل غربی به یکی از جاذبه های دیدنی دنیا تبدیل شده است. می توانید بازدید از شهر را با Scenic Rush تجربه کنید و یک سفر ۵۰ مایلی را با ماشین هایی مانند Lamborghini Gallardo،

Ferrari F430 Spider، Audi R8 و Nissan GT-R رانندگی کنید. همچنین می توانید سری های جهانی Rugby را در ماه مارس و مراسم افتتاحیه ی بازی های Americas Masters Games را ۲۶ آگوست تا ۴ سپتامبر تماشا کنید.

Trump International Hotel & Tower Vancouver نیز می تواند هتلی مناسب برای اقامت تان باشد.

 

Abu Dhabi:

هتل های Four Seasons Hotel Abu Dhabi و Abu Dhabi Edition از پروژه هایی هستند که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده اند و موزه ی Zayed National و Guggenheim and Louvre نیز در معرض عموم قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *