سواحل دیدنی West Coast که در کالیفرنیا نمی توان یافت

توسط:
فوربس فارسی

 

مردم اغلب West Coast را به دلیل سواحل آن می شناسند. کدامیک از تبلیغات کالیفرنیا بدون عکس از غروب خورشید و ماسه های سفید کنار اقیانوس وسیع کامل می شود؟
اما کالیفرنیا تنها ایالت موجود در سواحل غربی نیست و مطمئنا نمی توان ادعا کرد که بهترین سواحل را نیز دارد. به یاد داشته باشید که درجه ی حرارت می تواند به شدت متفاوت باشد، اما در ادامه چندین سواحل غربی دیدنی را معرفی خواهیم کرد که در کالیفرنیا نمی توان یافت :

سواحل Oregon:
هرچه به سمت شمال حرکت می کنید آب ممکن است سردتر شود، اما در مسیر شمال غربی اقیانوس آرام مناظر بسیار زیباتر می شوند.
به علاوه در طول ماههای سردتر، بازدیدکنندگان اغلب می توانند نهنگ هایی را که از سواحل گذر می کنند ببینند.
Oregon، مطمئنا محل بسیاری از سواحل غربی است که در کالیفرنیا وجود ندارند.

ساحل Cannon:
سنگ نمادین Haystack یکی از جاذبه هایی است که بازدیدکنندگان را به ساحل Cannon می کشاند (که درست همانند نامش است) و همچنین دارای مایل ها سواحل شنی و مناظر خیره کننده ی خط ساحلی سنگی است.
موسسه نشنال جئوگرافیک، یک بار آن را “یکی از زیباترین مکان های جهان” نامید. اگر در زمان غروب آفتاب در عصری مه دار به آنجا بروید، به راحتی می توانید علت این نام گذاری را متوجه شوید. سنگHaystack همچنین پناهگاهی برای حیات وحش ملی به حساب می آید بنابراین می توانید انواع پرنده ها، زندگی اقیانوسی و جزر و مد را در آنجا مشاهده کنید.
سپس می توانید در ساحل، آتشی روشن کنید و از مناظر خیره کننده لذت ببرید. ساحل Cannon حدود یک ساعت و نیم از Portland (با ماشین) فاصله دارد.

Newport:
شهر Newport محل چندین سواحل اقیانوسی و همچنین Yaquina Bay است. موج سواری در آن منطقه طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید فانوس های دریایی Yaquina را از هر نقطه از ساحل و مهاجرت نهنگ های خاکستری را در بهار و پاییز مشاهده

Lincoln City:
برای مشاهده ی طولانی ترین ساحل در ایالت Oregon، به شهر Lincoln بروید. این شهر دارای یک صحنه ی هنری پر جنب و جوش است که به ساحل آن منتهی می شود. به غیر از هنرهای غیر منتظره بر روی شن و ماسه، اینجا مکان بسیار خوبی

Secret Beach:
اگر ترجیح می دهید در ساحل پیاده روی کنید، این ساحل ۱۲ مایلی در Samuel H. Boardman State Scenic Corridor حتما نظر شما را جلب خواهد کرد. در اطراف این ساحل جنگل ها، صخره ها، سواحل و مسیر ۲۷ مایلی ساحلی Oregon وجود دارند.
این ساحل مکان بسیار خوبی برای مشاهده ی پرندگان، زندگی اقیانوسی و انواع گیاهان محلی است.

Otter Rock and Devil’s Punch Bowl:
موج سواران به دلایلی نظیر موج های غول پیکر این منطقه و جهان گردان نیز به دلیل مناظر، حیات وحش و نهنگ هایش و باغ Marine به آن علاقه مندند.

سواحل Washington:
در Washington سواحل بسیاری وجود دارند که آنها را در کالیفرنیا نخواهید یافت و بسیاری از مردم در این آب های شمالی به قایق سواری مشغول هستند.

ساحل Long:
همانطور که از نام آن پیداست ساحل Long، ساحلی طولانی است، به مسافت ۲۸ مایل.
در حال حاضر سواحل اینچنینی بسیاری وجود دارند اما اگر به دنبال ساحلی طولانی برای پیاده روی هستید (به خصوص به دور از هجوم گردشگران) این ساحل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
همچنین می توانید در کنار ساحل به فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، اسب سواری و ماهیگیری بپردازید.

Ruby Beach, Olympic National Park:
با اینکه برای ورود به این پارک باید به ازای هر وسیله ی نقلیه ۲۵ دلار پرداخت کنید، اما اگر به دنبال سواحلی وحشی و زیبا می گردید گزینه ی درستی را انتخاب کرده اید. آب های دارای جزر و مد و توده های سنگی از ویژگی های این ساحل است که می توانید در آنجا ستاره های دریایی پیدا کنید و زندگی گیاهی و طبیعتی زیبا را با رنگ هایی متنوع کشف کنید.

Alki Beach, Seattle:
احتمالا برترین ساحل شهری در Washington، Alki Beach است که در Puget Sound در Seattle واقع شده است.
برای چندین دهه از آن به عنوان محلی مناسب جهت استراحت بر روی شن و ماسه در یک بعد از ظهر داغ، بازی والیبال ساحلی و یا پیاده روی در امتداد آب یاد می شد.

Seabrook:
Seabrook ، یک مقصد ساحلی برای کسانی است که به دنبال منطقه ای ساده و آرام هستند. این مکان بسیار شبیه به ساحلNew England است که دارای چند مغازه ی محلی، رستوران و استخری عمومی است.

Jetty Island Park:
این جزیره ی ساختگی ۲ مایلی واقع در Everett ، به فاصله ی ۱۰ دقیقه ای از سرزمین اصلی قرار دارد که به صورت رایگان از طریق کشتی می توانید به آنجا بروید. با به همراه داشتن غذا، آب و کرم ضد آفتاب روزتان را در کنار دریا سپری کنید و از آرامش آنجا لذت ببرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *