قیمت بیت کوین در کمتر از ۱۰ دقیقه نزدیک به ۴% افزایش یافت.

توسط:
فوربس فارسی

 

قیمت بیت کوین چند روز پیش به سرعت افزایش یافت و در مدت زمان کمی حدود ۴% بالا رفت.

طبق ارقام CoinDesk، این ارز دیجیتال حدود ساعت ۱۱:۱۵ صبح روز یکشنبه به وقت EST از ۸۷۸۷٫۱۱ دلار به ۹۱۲۳٫۳۴ دلار در ساعت ۱۱:۲۱ رسید.

داده‌های CoinDesk، بیت کوین پس از این افزایش قیمت، ارزش خود را حفظ کرد و در زمان نوشته شدن این مطلب با قیمت ۹۰۳۸٫۳۴ دلار معامله می‌شد.

[یادداشت ویراستار: ریسک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا توکن‌ها بسیار بالا بوده و قانونی بر بازار آن حاکم نیست. اگر کسی می‌خواهد در این ارزهای سرمایه گذاری کند باید آمادگی از دست دادن تمام سرمایه گذاری‌اش را داشته باشد.]

Joe DiPasquale، مدیر عامل صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال در BitBull Capital، عوامل فنی را علت افزایش شدید قیمت ذکر کرد. وی گفت که “جنبش کنونی یک بهبود فنی است. ما قبلاً گفته‌ایم که انتظار داریم میانگین متحرک ۵۰ روزه به عنوان پشتیبان ادامه داشته باشد و این موضوع باعث افزایش و بهبود موقتی قیمت شده است.

” وی افزود که پیش از آن، میانگین متحرک ۵۰ روزه‌ی بیت کوین تقریباً ۸۶۰۰ دلار بود. مدیر عامل صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال گفت “هرچند میانگین متحرک ۲۰۰ روزه هنوز مقاومت قدرتمندی در قیمت ۹۲۰۰ دلار است و بیت کوین باید از این سطح عبور کند تا به قیمت ۱۰ هزار دلار برسد؛ اگر در این کار شکست بخورد، احتمال دارد به قیمت ۸۰۰۰ دلار بازگردد.”

Marius Rupsys، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال نیز عوامل فنی را ذکر کرده است و می‌گوید که “بیت کوین نزدیک به میانگین‌های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه معامله می‌شود. معامله گران در این قیمت‌ها بسیار محتاط هستند؛ به همین دلیل ممکن است معامله گران اندکی تا پیش از روز دوشنبه به معامله بپردازند.”

Rupsys و Dipasquale، هر دو هنگام توضیح افزایش‌های اخیر ارزهای دیجیتال بر حجم پایین معامله‌ی بیت کوین تاکید کردند.

Rupsys می‌گوید که “آخر هفته حجم معامله پایین‌تر است، به همین دلیل پرایس اکشن نوسان بالاتری خواهد داشت.”

Dipasquale ذکر کرد به دلیل اینکه “حجم معامله پایین است، افزایش قیمت مانند این، موقتی و ناپایدار است.”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *