مگان و هری عکس های رسمی عروسی سلطنتی خود را منتشر کردند

توسط:
فوربس فارسی

 

اولین عکس های رسمی عروسی سلطنتی شاهزاده هری و مگان مارکل، توسط کاخ کنسینگتون(Kensington Palace) منتشر شد.
در یکی از عکس ها، زوج ها به همراه اعضای خانواده ی سلطنتی از جمله ملکه الیزابت، پرنس فیلیپ، برادر پرنس هری ، پرنس ویلیام ، به همراه همسرش کیت میدلتون ، دوشیزه کمبریج ، پدر هری و ویلیام، پرنس چارلز، و همسرش کاملیا و مادر مگان ،دوریا راگلند ، تنها عضوی از خانواده ی مگان مارکل که در جشن عروسی شرکت داشت و شاهزاده جورج و شارلوت نیز در عکس دیده می شوند.

 

در یکی دیگر از عکس های سیاه و سفید، این زوج با لبخند در کنار هم بر روی پله های تراس شرقی قلعه ی ویندزورنشسته اند.

 

 

این عکس توسط عکاس مد مشهور Alexi Lubomirski گرفته شده است کسی که عکاس رسمی نامزدی این زوج جوان بود . همچنین در باغ Frogmore House عکس های نامزدی آن ها توسط او گرفته شد ، جایی که شاهزاده چارلز از مهمانان انتخابی که گروهی ۲۰۰ نفره از دوستان نزدیک، خانواده و افراد معروف و مشهور سلطنت بریتانیا بودند، پذیرایی کرد.عکاس نیز خودش یکی از اعضای سلطنتی Polish House of Lubomirski است که عنوان رسمی او شاهزادهAlexi Lubomirski است.

 

 

این عکس نیز متعلق به زمانیست که مگان و هری با کالسکه از اطراف شهر ویندزور عبور کردند و مراسم مذهبی در کلیسای St.Georges در داخل قصر ویندزور برگزار شد. طبق بیانیه ی کاخ کنسینگتون ، این زوج از همه ی کسانی که در جشن عروسی شان در روز شنبه شرکت داشتند، تشکر می کنند. آنها بسیار خوش شانس هستند که توانسته اند این روز به خصوص را با تمام کسانی که در ویندزور حضور داشتند و کسانی که جشن عروسی را از طریق تلویزیون بریتانیا Commonwealth در سراسر جهان تماشا کردند، سهیم شوند. از عکس های رسمی گرفته شده توسط Alexi Lubomirski بسیار خرسندند و همچنین خوشحالند که می توانند این روز خاص را با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین از تمام پیام های تبریک و حمایت های سخاوتمندانه که به دستشان رسیده است، کمال تشکر را دارند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *