کوالکام اطلاعاتی از آیفون جدید و اسرارآمیز اپل را فاش کرد

توسط:
فوربس فارسی

 

اپل با به‌روزرسانی‌های هوشمندانه در آیفون‌های سری ۱۱، محصولاتی کارآمد را برای انتخاب در اختیار کاربران قرار داد. اما آیفون‌های جدید اپل از نظر طراحی تغییرات گسترده‌ای را شاهد خواهند بود و حالا شرکای تجاری این کمپانی در حال افشای اطلاعاتی از نکات برجسته آیفون نسل جدید اپل هستند.

آکاش پالکیوالا، مدیرعامل کوالکام اعلام کرد که این کمپانی ۲۰۰ میلیون عدد چیپ نسل جدید ۵G را برای به کارگیری در گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۰ فروخته است. نخستین سری از این گوشی‌های هوشمند در خانواده گلکسی اس۱۱ و در ماه فوریه سال آینده عرضه خواهد شد و سری دوم گوشی‌های هوشمند پرچمدار مجهز به قابلیت ۵G نیز در پاییز ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

تنها گوشی‌های هوشمند پرچمداری که انتظار می‌رود در فصل پاییز ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند شامل گلکسی نوت و پیکسل ۵ می‌شوند. علاوه بر این، آیفون جدید اپل تحت عنوان آیفون ۱۲ نیز یکی از گزینه‌های احتمالی خواهند بود.

به گفته یکی از تحلیلگران بازار گوشی‌های هوشمند، رقم اعلام شده توسط کوالکام چندان غافلگیر کننده محسوب نمی‌شود، چرا که تمامی مدل‌های آیفون‌های جدید اپل در سال ۲۰۲۰ به فناوری ارتباطی نسل پنجم مجهز خواهند بود.

علاوه بر این، فناوری نسل پنجم تنها یکی از نکات برجسته آیفون نسل جدید اپل است. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی هوشمند از یک طراحی کاملا جدید، ابعاد صفحه نمایش متفاوت، پنل نمایشگر حرفه‌ای ProMotion، پورت USB-C، حسگر تاچ آی‌دی و دوربین عمق سنج سه بعدی با برد بلند بهره خواهد برد. در حال حاضر بزرگترین نگرانی در خصوص افزایش قیمت محسوس این آیفون‌ها نسبت به سری ۱۱ است که البته امیدواریم این اتفاق نیفتد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *