آیا آیپد پرو جدید دارای دوربینی سه‌گانه همانند آیفون ۱۱ است؟

توسط:
فوربس فارسی

 

 

همان‌طور که می‌دانید آیپد پرو جدید در راه است و حالا با توجه به اطلاعاتی که توسط مدل آزمایشی این تبلت فاش شده تقریبا می‌توانیم بفهمیم با چه نوع دوربینی در آن مواجه خواهیم بود. براساس گزارش وب‌سایت سانی‌دیکسون و همچنین ۹to5Mac، به نظر می‌رسد مدل فیزیکی آزمایشی با طراحی نهایی iPad Pro جدید تولید شده‌است.

 

طراحی و ابعاد کلی آشنا

آیپد پرو فعلی در ماه اکتبر عرضه شد و تعجبی ندارد اگر اپل در نسخه جدید تغییرات گسترده‌ای را در بخش طراحی و شکل کلی اعمال نکرده باشد.

به طور کلی از نظر طراحی شاهد محصول مشابه‌ای هستیم اما در بخش دوربین، اپل این بار سعی کرده تا فاصله آیپد با آیفون‌ها را تا حدی کاهش دهد.

iPad Pro برخلاف مدل‌های قبلی، برای عکاسان و ویدیوگرافرهایی که قصد ثبت تصویر و یا ویرایش آن را دارند، جذاب خواهد بود. بنابراین چه دلیلی وجود دارد که اپل یک دوربین فوق‌العاده با کیفیت را بر روی آیپد جدید خود ارائه ندهد؟

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که دوربین جدید در زمینه عکاسی و فیلمبرداری تا چه حدی متفاوت خواهد بود؟ اگر اطلاعاتی که مدل فیزیکی و غیر تجاری به ما نشان می‌دهد صحت داشته باشد احتمالا آپید پرو نسل جدید مانند آیفون ۱۱ یا حتی ایفون ۱۱ پرو به یک سیستم دوربین چندگانه مجهز خواهد بود. در قسمت پشتی این مدل می‌توان یک بخش مربعی شکل را دید که سه دوربین به همراه یک فلاش را درون خود جای داده است.

به نظر می‌رسد تصمیم منطقی این باشد که اپل مجددا از همان سیستم دوربین استفاده شده در سری آیفون ۱۱ در تبلت جدید iPad Pro بهره ببرد.

رویداد قبلی اپل در روزهای پایانی ماه اکتبر با استقبال فوق‌العاده کاربران مواجه شد و در جریان آن مراسم تیم کوک اعلام کرد که بار دیگر هم به نیویورک باز خواهد گشت. بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری یک رویداد دیگر در شهر نیویورک باشیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *