رونمایی Aston Martin از خودروی پرنده ی لوکس خود با مفهوم Volante Vision

توسط:
فوربس فارسی

این مدل مفهومی Volante Vision متعلق به Aston Martin می باشد که در Farnborough Airshow به نمایش گذاشته شد. این مدل تنها یک خودروی اسپرت یا لوکس نیست بلکه دیدگاه Aston Martin برای یک خودروی پرنده می باشد که در آینده ای نزدیک تولید خواهد شد. این خوردوی پرنده تنها ظرفیت حمل سه سرنشین را داشته تا “سفرهای لوکس با سرعت، کارآمد و بدون ازدحام” را به ارمغان بیاورد و بیشتر به عنوان یک وسیله ی نقلیه شهری و حمل و نقل های شهری در نظر گرفته شده است.

 

 

به گفته ی رئیس Aston Martin و مدیر اجرایی آن Dr Andy Palmer : “با ازدحام جمعیت رو به رشد مناطق شهری، شلوغ در شهرها افزایش خواهد یافت و ما نیازمند راه حل های جایگزین برای کاهش ازدحام، آلودگی و بهبود نقل و انتقال هستیم. سفر هوایی بخش مهمی در آینده ی حمل و نقل خواهد بود.”

این هواپیمای مفهومی با همکاری استون مارتین، مهندسی Rolls-Royce ، موسسه ی هوا و فضای Cranfield و دانشگاه کرانفیلد طراحی شده است . این هواپیما مفهومی دارای قدرت هیبریدی و با قابلیت تیک آف و فرود عمودی (VTOL) خواهد بود.

 

 

این خودرو همچنین محتوای بصری ضروری Aston Martin را حفظ خواهد کرد – هرچند که برای مسافرت های هوایی آینده نیز سازگار است. سطح بال مانند (ایرفویل) جلویی آن برای مثال، اشاره به Valkyrie دارد و طرح کلی آن برگرفته از پنجره ی Aston Martin معاصر است. به گفته ی مدیر طراحی آن Marek Reichman : ” ما از اشکال و قسمت هایی استفاده کردیم که بیان کننده جلوه ای از طراحی، مهندسی و زیبایی که ماشین هایمان را شکل می دهند باشند.”

 

 

اخیرا Aston Martin قدمی بزرگتر در دنیای لوکس گذاشته است که این شامل مد و شیوه ی زندگی، دریایی و حتی ملک می باشد.
Reichman می گوید: ” ، “ما در ابتدای نسل جدیدی از حمل و نقل های شهری هستیم، حرکت به صورت عمودی دیگر یک فانتزی نیست. ما یک فرصت منحصر به فرد برای ایجاد یک هواپیمای مفهومی لوکس داریم که نشان دهنده ترکیب نهایی هنر و فن آوری می باشد . “

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *