۴ ویژگی LinkedIn که نباید نادیده بگیرید

توسط:
فوربس فارسی
four-new-linkedin-features-you-shouldn't-ignore-1

 

در بحث های فراوان خود با مشتریان و همکاران در خصوص جدیدترین ویژگی های LinkedIn، متوجه شدم که بسیاری از افراد از ویژگی های مهم و ارزشمند آن بی خبر هستند. همانطور که در جریان هستید در چند سال گذشته LinkedIn کاربردهای جدید خود را به سرعت معرفی می کند. اکثر آنها به نوعی طراحی شده اند تا به شما کمک کنند کارتان را بهتر انجام دهید.

مواردی که در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم همگی جدید نیستند اما ممکن است از آنها اطلاع نداشته باشید:

۱- Active Status

در آگوست ۲۰۱۷، LinkedIn ویژگی active status(وضعیت فعال) خود را معرفی کرد. این ویژگی نشان می دهد که کدام یک از مخاطبین شما در حال حاضر آنلاین هستند( با نمایش نقطه ای در کنار عکس شان). نقطه ی سبز به معنای این است که آنها در حال حاضر آنلاین هستند و شما قادرید در آن لحظه با هم ارتباط برقرار کنید( این ویژگی قبلا در دسترس نبود).

۲- Video Editing

واضح است کهLinkedIn قصد دارد وارد عرصه ی ویدئو شود. در ابتدا، به شما اجازه می داد که به بخش خلاصه و تجربیات مشخصات خود، ویدئو اضافه کنید. این باعث می شد بتوانید خود را کامل تر معرفی کنید و بگویید چه کسی هستید و چرا مردم باید به آن توجه کنند. سپسLinkedIn به فیس بوک پیوست و به شما اجازه داد تا ویدئوی زنده(Live) به feed خود اضافه کنید. آخرین مرحله ی تکامل ویدئو فرصتی است که برای ویرایش ویدئوهای زنده ی شما فراهم شده است. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

استفاده از فیلترها: LinkedIn معتقد است “با این ویژگی، می توانید برای همکار خود نشانه ی تایید Work High Fiveبفرستید، ایده های تان را بر روی پروژه با Side Hustle مبادله کنید و یا آخرین ایده ها را با فیلتر On the Air به اشتراک بگذارید”.
اضافه کردن کپشن: زمانی که دیگران ویدئوی شما را بی صدا نگاه می کنند، این می تواند کمک کننده باشد. سبک های مختلفی برای اضافه کردن کپشن ارائه شده است. روشن است که LinkedIn بر روی ابزارهای بسیار بیشتری در ارتباط با ویدئو کار می کند و در آینده آنها را معرفی خواهد کرد.

۳- Trending Topics

یکی دیگر از ویژگی های الهام گرفته از فیس بوک، Trending Topics است. در بخش بالا سمت راست newsfeed خود یک بخش خبری جدید می بینید بنام ” What people are talking about now” به دنبال ۱۰ مقاله ای که توسط بیش از ۲۰ ویراستار انتخاب شده اند. الگوریتم LinkedIn روندهای مربوط به ارتباطات اعضا و محتواهای دارای الویت را نشان می دهد و شما می توانید نظر خود را در رابطه با این جامعه ی گسترده ارسال کنید.

۴- Smart Replies

شبکه های موثر بیشتر در خصوص ایجاد روابط هستند. کسب اعتبار و برندسازی شخصی نیز بخشی از آن است. این ویژگی که از هوش مصنوعی استفاده می کند برای شناسایی پاسخ های احتمالی به پیام هایی است که دریافت می کنید.

در داخل پیام های LinkedIn می توانید از سه پاسخ پیشنهاد شده انتخاب کنید.

من فکر می کنم این امکان برای ارتباطاتی با ارزش است که نیازمند پاسخ ساده و قابل پیش بینی هستند. برای مثال، زمانی که مسئول بازاریابی از شما می پرسد: آیا به نشست هفته ی آینده ی انجمن بازاریابی در نیویورک می روید؟ پیشنهادات پاسخ هوشمند می تواند “بله” ، “چه زمانی است؟” و یا “خیر” باشد.

این باعث می شود در وقت تان صرفه جویی کنید و برای نوشتن پاسخ های شخصی تر زمان داشته باشید و از سوی دیگر منجر به شفافیت رسانه ی اجتماعی نیز می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *