جزئیات عضو جدید خانواده گلکسی سامسونگ فاش شد

توسط:
فوربس فارسی

 

اگرچه خانواده گلکسی اس۱۰ در ماه فوریه عرضه شدند اما شایعات حاکی از تلاش سامسونگ برای عرضه یک نسخه Lite از پرچمدار جدیدش هستند. این مدل احتمالا به یک چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت رم، نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED و دوربین سه تایی مجهز خواهد بود. یکی از کاربران وب‌سایت SamMobile طراحی احتمالی گلکسی اس۱۰ لایت را در اسناد یکی از پتنت‌های اخیر سامسونگ مشاهده کرده است.

براساس تصویری که در این پتنت مشاهده می‌شود، نمای جلویی نسخه لایت تقریبا هیچ تفاوتی با گلکسی اس۱۰ پلاس ندارد؛ دوربین جلویی دو تایی در لبه بالا و سمت راست نمایشگر نیز قابل مشاهده است. در قسمت پشتی یک سیستم دوربین دو تایی با چینش عمودی در قسمت میانی و یک فلاش LED در سمت راست آنها تعبیه شده که دقیقا مشابه سیستم دوربین به کار رفته در گلکسی اس۹ پلاس است.

در واقع سامسونگ در سال ۲۰۱۷ از طرح اولیه گوشی گلکسی اس۸ رونمایی کرد که یک فلاش LED و حسگر سنجش ضربان قلب در زیر دو لنز دوربین قرار گرفته بودند. حالا با توجه به اطلاعات این پتنت، به نظر می‌رسد شباهت‌های زیادی بین این گوشی‌ها و گلکسی اس۱۰ لایت وجود دارد.

طبق معمول باید به این نکته اشاره کنیم که لزوما هر چیزی که در یک پتنت مشاهده می‌کنید در محصول نهایی نیز قابل رویت نخواهد بود. درک این موضوع به خصوص در زمینه المان‌های طراحی یک محصول که دائما دچار تغییر و تحول می‌شود اهمیت دارد. اما به هر حال، بین اطلاعاتی که در این پتنت وجود دارد و شایعاتی که پیرامون گلکسی اس۱۰ پلاس منتشر شده‌اند، ارتباطاتی وجود دارد. این ارتباط در بخش مشخصات فنی بیشتر از سایر بخش‌ها قابل لمس است.

برخی معتقدند این گوشی نسخه لایت گلکسی اس۱۰ خواهد بود که احتمالا سامسونگ آن را در فصل تعطیلات به بازار عرضه می‌کند. این در حالیست که عده‌ای دیگر این محصول را یک گوشی هوشمند رده بالا در سری Galaxy A به حساب می‌آورند که البته این نظریه به نوعی با سیاست‌های جدید سامسونگ نیز مطابقت دارد.

عرضه یک محصول قدرتمند از سری A درست قبل از کریسمس می‌تواند به افزایش فروش سامسونگ کمک نموده و کاربران، محصولات خانواده گلکسی اس را همچنان به عنوان پرچمداران این تولیدکننده کره‌ای بشناسند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *