نحوه‌ی کسب درآمد از اپلیکیشن clubhouse

توسط:
فوربس فارسی

کلاب هاوس قصد دارد در طی همکاری خود در آینده با stripe،یک پلتفرم برای انجام پرداخت‌های آنلاین، امکان واریز کردن پول برای کاربران کلاب هاوس را فراهم سازد.

Clubhouse نام اپلیکیشنی است که در آوریل ۲۰۲۰ برای نسخه‌ی ios گوشی‌های همراه راه‌اندازی شد و اخیراً همکاری خود را با Stripe اعلام کرد تا بتواند Clubhouse Payments را ارائه دهد تا کاربران این اپلیکیشن بتوانند به راحتی برای کسانی که در روم‌ها و گروه‌ها صحبت می‌کنند بصورت مستقیم پول واریز کنند. برای این‌کار کافیست که کاربر به پروفایل شخص موردنظر رفته و روی گزینه‌ی ارسال پول بزند و سپس مقدار دقیق پول واریزی را مشخص کند.نکته‌ی قابل توجه در این تراکنش مالی این است که کلاب هاوس هیچ پولی از این تراکنش دریافت نخواهد کرد و ۱۰۰درصد پول واریزی به حساب کاربر موردنظر ریخته می‌شود.
این همکاری برای بیزینس شما چه سودی خواهد داشت؟
کلاب‌هاوس در سال ۲۰۲۱ با محبوبیت بسیار زیاد خود حتی سازنده‌های این اپلیکیشن را هم شگفت‌زده کرد. با اضافه شدن امکان واریز پول کاربران کلاب‌هاوس از جمله مشاوران، مربیان، افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف و … می‌توانند وقتی که برای صحبت کردن در این اپلیکیشن می‌گذارند را تبدیل به پول کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *