زیباترین استخرهای هتل ها در دنیا

توسط:
فوربس فارسی

هیچ چیز نمی‏تواند به اندازه یک هتل تفریحی با استخری خیره‏ کننده، تعطیلات شما را طراوت ببخشد.

چه به دنبال رهایی طروات بخش از آفتاب شدید تابستان باشید یا به دنبال مکانی آرام برای استراحت، یا بخواهید عصرهایی مملو از موسیقی داشته باشید، همه را یک استخر برای شما فراهم خواهد کرد.

مسلماً هر مقصد تفریحی که استخر آغشته به کلرش، وجه کلیدی­ آن به حساب آید، آن را برای آب تنی در اختیار مشتریانش خواهد گذاشت. برای پیشی گرفتن از رقبا، برخی از این مقاصد تفریحی و هتل­های فرالاکچری در دنیا، سطح استخرهای عمیق لذت‏بخش خود را بسیار بالا برده­ اند – و بعضی از آنها به معنای کلمه اینکار را کرده­اند.

از بالی تا برمودا، استخرهای هتل ها آنقدر مهیج و فریبنده هستند که خودشان به تنهایی یک سفر به حساب می­ آیند.

مارینا بِی سندز (Marina Bay Sands)، سنگاپور

بزرگترین استخر بی‏ انتهای پشت‏ بامی دنیا در طبقه ۵۷‏ام این هتل فرازمینی قرار دارد. این هتل پس از صحنه آخر فیلم آسیایی‏های پولدار دیوانه (Crazy Rich Asians) از این هم معروف­تر شد. اگر بتوانید سرگیجه ناشی از ارتفاع را تحمل کنید، استخر روباز تقریبا ۵۰۰ فوتی، ویوئی جذاب از مناظر شهر را برای شما به ارمغان خواهد آورد – مخصوصاً در زمان غروب آفتاب.

ژول (The Joule)، دالاس

این استخر که توسط آدام تیهانی (Adam Tihany) طراحی شده است، ۸ فوت از نمای ساختمان هتل بوتیک دالاس بیرون زده است. برای اینکه حتی احساس ترس و مرگ را بیشتر کند، انتهای معلق استخر، دیواره­ای شیشه ­ای دارد تا شما با تزلزل روی لبه داغ استخر راه رفته و با سختی و دقت به ۱۰ طبقه زیر پایتان خیره شوید.

کاسا شاملئون در لاس کاتالیناس (Casa Chameleon at las Catalinas)، کاستا ریکا

اگرچه تمام ۲۱ ویلای مخصوص بزرگسالان مستقر بر بالای تپه این هتل هر کدام  استخر شیرجه آب شور جداگانه دارند، ولی نمی­توانید مقابل استخر اصلی بی­ انتهای این هتل در شب مقاومت کنید. یعنی زمانی که گودال­های آتش بر روی سطح آب روشن شده و منظره­ ای آتشین خلق می­کنند.

لادرا ریسورت سینت لوسیا (Ladera Resort Saint Lucia)

این هتل ۴ ستاره که در ارتفاع ۱۰۰۰ فوتی بر فراز دریای کارائیب قرار دارد، شما را به نزدیکی پیتون­ های معروف آنجا می­رساند. شما تقریباً حس می­کنید که می­توانید از استخر خصوصی­ خودتان به پیتون­ ها دست بزنید و این مزیت در همه­ اتاق­ها فراهم شده است. برخی از این استخرها حتی با تاب­های خارق العاده نیز تجهیز شده ­اند.

فور سیزن ریسورت مائوی در وایلئا، (Four Seasons Resort Maui at Wailea)

بر فراز طاقچه استخر Serenity هتل ۵ ستاره به وسعت ۲۶۵۰ فوت مربع، شما می­توانید تمام روز را به جزیره Lanai و کوه­های West Maui در همسایگی خود زل بزنید. اگر چشمانتان را از مناظر فوق زیبا عبور دهید، می­توانید با شیرجه بر سطح آب از سیستم پخش موسیقی زیر آب این استخر نیز لذت ببرید.

مونتیج لاگونا بیچ (Montage Laguna Beach)

این استخر موزائیکی عظیم، نقش کانونی در هتل ۵ ستاره کالیفورنیای جنوبی ایفا می­کند. کاشی­ های کف، نور خورشید را از زیر بازتاب می­کنند، درختان خرمای بزرگ، اطراف و گوشه ها را پوشش می­دهند و می­توان گفت تماشای منظره اقیانوس از این استخر فراتر از همه این ها است.

مولیا نوسا دووآ، بالی (The Mulia – Nusa Dua، Bali) و مولیا ویلاز نوسا دووآ، بالی (Mulia Villas – Nusa Dua، Bali)

این استخر که در بالی واقع شده است، طویل ترین استخر بی­ انتهای منتهی به اقیانوس به شمار می­رود و یکی از متمایزترین استخرهای دنیا است: سراسر آن با مجسمه‏ های برجسته زیبا محاصره شده است و زنان بالیایی که کالاها و سبدهای‏شان را بر روی سر حمل می‏کنند (سنتی که به هزاران سال پیش بر می­گردد) را به تصویر می­کشد. این استخر هنری باعث شده حتی سلبرتی‏هایی مثل Lupita Nyong’o و Shay Mitchell عکس‏های حضور خود در آن را در اینستاگرام منتشر کنند.

آمانگیری، کانیون پوینت (Amangiri, Canyon Point)، یوتا

این استخر هتل ۴ ستار به سرابی در میان صحرا شباهت دارد. استخر شنا در میان صخره­ های عظیم الجسه ۱۶۵ میلیون ساله واقع شده است که چشم اندازی از مجسمه ‏های ماسه ‏سنگی زمخت ولی شگفت انگیز خلق کرده است.

سینت رجیس دییر والِی (The St. Regis Deer Valley)

این مکان ۲،۲۳۸ متر مربعی از پارک سیتی در تمام سال باز است اما در زمستان خیره کننده می باشد. در استخر ابدی بی نظیر آب گرم این هتل ۴ ستاره همراه با پتوی سفیدی از کوه‏های Wasatch در پس زمینه، غوطه ور شوید.

گراند هتل ترمزو، (Grand Hotel Tremezzo) دریاچه کومو

شنا در دریاچه کومو ایتالیا، استخر «آب در آب» هتلی با مالیکت خانوادگی متعلق به سال ۱۹۱۰، تحسین برانگیز است. در آب های لاجوردی آن غوطه ور شوید و از منظره دریاچه و کوه­های Grigne لذت ببرید.

هتل یونیک (Hotel Unique)، سائو پائولو

آب این استخر به نظر زرشکی می­ آید ولی درواقع یک خطای دید ناشی از موزاییک­ کاری قرمز رنگ استخر می­باشد. اگر به دنبال مکانی آرام برای استراحت هستید می­توانید در طول روز به طبقه هشتم این هتل بروید. ولی در شب، این طبقه به یک پول پارتی تبدیل می‏شود: دی­ جی، نوشیدنی و غذا، بعلاوه اینکه برای عموم باز هست (روزانه حدود ۶۰۰ بازدیدکننده دارد). اگر برای شنا کردن به آنجا رفتید، نگران از دست دادن مهمانی نباشید، صدای موسیقی این فضا در زیر آب هم پخش می­شود.

شور کلاب تورکس و کایکو (The Shore Club Turks & Caicos)

 

مخفیگاه Turks و Caicos در قسمت خواب­ آلود جزیره قرار دارد، به همین دلیل است که در استخر Colonnade نگران یافتن فضا نیستید. در میان قفس ‏های پرندگان معلق بر روی استخر شنا کنید، پیرامون گودال آتش وسط استخر جمع شوید و یا بر روی یکی از صندلی‏ های چوبی دراز بکشید.

رزوود برمودا (Rosewoord Bermuda)

 

شما در میان تمام گزینه‏ هایی که در هتل ۴ ستاره برمودا دارید، مردد خواهید شد. استخر بی­ انتهای آرام Horizon در کلاب Bermuda Beach طوری طراحی شده است که انگار آب آن در اقیانوس می­ریزد. علاوه بر این، استخر Palm Court، که دور یک فواره ساخته شده و منظره­ ای از بالا از دریاچه Harrington Sound به همراه پارکی مصنوعی با درختان قهوه دارد نیز در این مجموعه موجود است.

پارک حیاط سینت کیتز کریستوف هاربور (Park Hyatt St. Kitts Christophe Harbour)

این استخر همسطح بی ­انتها در مقابل جزیره Nevis قرار دارد و شبیه یک پهنه آبی طبیعی است. عصرها که به آنجا می­روید باید کمی دقت کنید و بازتاب چشمک زدن ستاره ‏های آسمان St. Kitts را بر روی آب مشاهده کنید. اگر به دنبال تجربه شنایی خاطره ­انگیز هستید، به استخر Rampart که مخصوص بزرگسالان هست بروید، این استخر طاق های سنگی دارد و طراحی آن بر اساس قلعه Brimstone Hill مجاور آن انجام شده است؛ در این استخر آبریزهای (شبیه آبشار) متعددی نیز طراحی شده است.

هتل چهار فصل هوالالای (Four Seasons Resort Hualalai)

اگرچه همه ۷ استخر این هتل ۵ ستاره فریبنده هستند، ولی استخر King’s Pond یک تجربه خاص به شمار می­رود. این استخر که در میان سنگ­ های آتشفشانی در جزیره Big ساخته شده است، ۱٫۸ میلیون گالون آب و ۴۰۰۰ ماهی گرمسیری را در خود جا می­دهد. می­توانید تجهیزات غواصی هتل را قرض گرفته و آی­­دی کارت ضد آب را تهیه کنید تا تجربه ­ای ماجراجویانه در زیر آب داشته باشید.

هتل آتنی (The Athenee Hotel)، بانکوک

در طبقه چهارم این هتل در شهر بانکوک، استخری را مشاهده می­کنید که در محل قدیمی یک قصر ساخته شده است. این استخر که به سبک تالاب طراحی شده است، شبیه به یک باغ است و درختان و گیاهان بومی آن را احاطه کرده­ اند و مجسمه ­های کلاسیک کودکان تایلندی قسمت عمیق و کم عمق را از هم جدا می­کند. ولی برج­ های آسمان خراش پیرامون این استخر به شما یادآوری خواهد کرد که این استخر در مرکز شهر قرار دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *